Search:

Type: Posts; User: EvaK

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    Good. Now stay that way Nuff.
  2. Replies
    32,855
    Views
    714,312

    Re: What Are You Doing? Thread

    I wish more stoners would adopt a "smoking room" in their house. It's a good balance. Mine is the entire upstairs...That way no smoke goes through the floor and I have a window on each side of the...
  3. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    Come home Nuff. Come home bruh.

    :(
  4. Replies
    26
    Views
    348

    Re: the impossible burger

    Impossible burgers are ok.

    Which makes it probably the best tasting vegan burger I've ever had.
    It's not really healthy though as it has a high fat content.
  5. Replies
    407
    Views
    14,506

    Re: What's cooking, bitch?

    We have this one old geezer that comes into work every Friday and orders frog legs. The only fucking guy, so we keep them in stock just for him.

    Fucking river chicken.
  6. Replies
    32,855
    Views
    714,312

    Re: What Are You Doing? Thread

    https://coub.com/view/72ls9
  7. Replies
    35
    Views
    521

    Re: Frantik's Music Review Thread

    I remember bumping some Everready stuff when I was in the army in Korea. Just me and my one homie who grew up in NC and listened to radio rock....now dude's a buffed out English teacher living in...
  8. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    He used to text me pics of bad-ass food that he made and we'd chop it up on some hungry-man shit. I enjoyed that. then he poasted about some ladies he knew that told him shit like..."you know all...
  9. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    :rofsquare:
  10. Replies
    32,855
    Views
    714,312

    Re: What Are You Doing? Thread

    the customs shop behind the original Pimp My Ride moved to Germany and did a bus for one of the Bloodhound Gang dudes. Big thangs!
  11. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    I was able to cut my grass for the first time this year sometime mid-last week. I had to put the mower on the highest setting, so it wasn't really short after I cut it...and now I won't be able to...
  12. Replies
    15
    Views
    175

    Re: Back with another pick ups video

    Um. Yes you can. Just sucks more for you.
  13. Replies
    33
    Views
    284

    Re: So all the bitches I know

    So if the heartbeat bill passes, are we not allowed to pull the plug on braindead patients anymore?
  14. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    I wanted to build a cool arcade cabinet. So many options bro. Pre-cut kits from websites, old gutted arcade machines, custom building a cabinet from plywood.
  15. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    I'm sure there's an old arcade selling old / broken game cabinets, just scoop one of those for like $50, gut it, throw a new monitor in there with your pi. I believe there are ways to make wiring the...
  16. Replies
    29
    Views
    404

    Re: i'm gonna interview Slash

    Aww damn. Yeah I've always wondered a bit about his feelings on that. I'm sad you don't get the exclusive story.
  17. Replies
    29
    Views
    404

    Re: i'm gonna interview Slash

    Ask him how he felt when Axl sang the N word in a song.
  18. Replies
    32,855
    Views
    714,312

    Re: What Are You Doing? Thread

    Fuck yeah Sam.
  19. Replies
    16
    Views
    306

    Re: These people make me a Trump Supporter

    Trump is a piece of shit.

    Most of the hardcore Democrats are pieces of shit.

    The people that bother me the most are the ones that do absolutely zero research and just claim memes as fact.
  20. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    Well, we don't have *checks gathering lineup again*

    big names like ABK or Big Hoodoo....

    But we do have chill convos, good food (I've already promised to cook as well) and usually good smoke.
  21. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    I will make you some butter if we meat up. I kinda have my own house blend going, accidental breeding happened at my homie's place so...I took the seeds and have been growing that. Only one I know...
  22. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    I wasn't far off from that situation not long ago. I believe we discussed it briefly when you mentioned you were out of work initially.

    Things do get better. To put it in...
  23. Re: Unreleased WCW prototype NES Game from 1989 found

    I had them all. From world tour to attitude.

    You can play those games online with emulators. Pretty sure mailman tried to set up a tourney or something but nobody was interested.
  24. Re: Unreleased WCW prototype NES Game from 1989 found

    The N64 Wrestling games were the holy grail of my teenage years.

    I still haven't played anything better wrestling-wise.
  25. Replies
    22,568
    Views
    649,297

    Re: What's on your mind?

    :rip:
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4